Espai Migdia (menjador)

2020/octubre/27 Primer tast al menjador

El passat 23/10/2020 representants de la comissió migdia van realitzar el tast de menjar servit a l’escola corresponent al 1r trimestres (recordem que es farà un tast per trimestre).

Les dosis destinades a aquest tast estan individualitzades per protocol CoVid. Però la seva composició és exactament la mateixa que la del menjar servit als alumnes segons el que estipula el menú mensual.

Per contemplar totes les opcions, s’ha tastat el menú basal i el vegà/vegetarià.

Per la composició del menú del dia en qüestió, no aplicava valorar cap altra opció de menú.

El primer plat era el mateix per totes les opcions: puré de carbassó..

L’aspecte, olor, sabor i textura era el característic i esperable del plat. Observem que ens arriba calent. No comptem amb termòmetre per lectura exacte, però estimem que es trobava entre 36 i 40ºC

El segon plat del menú basal era cuixes de pollastre guisades amb xampinyons.

L’aspecte, olor, sabor i textura era el característic i esperable del plat. Observem que ens arriba tebi. No comptem amb termòmetre per lectura exacte, però estimem que es trobava entre 25 i 30ºC.

El segon plat del menú vegà i vegetarià era el mateix: hamburguesetes de seità i espinacs amb xampinyons.

Per postre hi havia kaki, en correcte estat de maduració.

Observacions

Ens sorprèn la bona temperatura a la que ens arriba el menjar, tot i que ja feia hores que el menjar s’havia servit als nens.

Trobem els segons plats una mica salat, però molt gustosos en totes les opcions.

Instal-lacions

Visitem la zona del menjador gran destinada a la preparació de les racions pels nens i nenes i comprovem el correcte funcionament i registre dels armaris calents.

Observacions

La ventilació, neteja i desinfecció de les sales destinades a l’hora de menjar ens criden l’atenció positivament. És evident que el protocol CoVid està ben integrat en el funcionament diari dels espais de migdia.

Curs 2019/20

Incloem explicació actualitzada dels punts destacats de l’Espai Migdia. Si tens algun dubte o vols saber més detall en algun altre punt no inclòs a la llista, pots enviar un email a la comissió i et respondrem.

de 12:30h a 14:30h de dilluns a divendres

Activitats que es realitzen

Proveïdors de serveis

Consideracions dies de sortida (excursions)

Els dies de sortida de tot el dia no s’ofereix picnic com a part del servei menjador, per decisió de l’escola. Es considera que és millor el menjar que les famílies preparin que no pas l’entrepà del picnic escolar.

Cost dels serveis

Càlcul del Rebut

(a * 6.70€) - (b * 3.10€) + (c * 0.00€)

Modificació de Menús

Es poden fer el dia abans fins les 12:00 del migdia o el mateix dia abans de les 9:15h del matí.

Composició de Menús

Els menús mensuals  els enviarem a l’escola sempre l’última setmana del mes,  juntament amb una taula d’equivalències on s’especifica quins ingredient es substitueixen en cas d’al·lèrgies i intoleràncies.

Necessitem els certificats mèdics del usuaris que presentin intoleràncies a algun aliment.

En el servei de menjar transportat no tenim la opció de Halal, per aquesta opció tenim el menú sense carn o menú vegetarià.

Aquestes són totes les varietats de menús que  tenim per tal que podeu ajustar las diferents  variacions dels menús que necessiteu.

Taula d'equivalències per al·lèrgia o intolerància

Argumentari Cuina Justa

AFA Escola Anglesola - Les Corts - Barcelona