Casalet Anglesola 2021

Comença l’estiu amb la jornada intensiva del 7 al 22 de juny, i des de l’Esguard s’organitza un casalet de 14.30 a 16.00h per totes aquelles famílies que així ho necessitin.

Les inscripcions es van tancar el 19 de maig, per qualsevol dubte esguard.menjadoranglesola@gmail.com

Donades les circumstàncies de la Covid-19 i que el curs escolar encara no haurà finalitzat; l’organització dels infants apuntats al casalet caldrà que mantinguin els grups bombolla-classe, en el cas que no hi hagi un mínim d’infants del grup per cobrir la ràtio, haurem de valorar la possibilitat d’ajuntar grups però mantenint distància de seguretat.
A més a més, com sempre tindreu el servei de racons de tarda després de realitzar el casalet, en l’horari habitual.

CENTRE D’INTERÈS

L’eix vertebrador d’aquest casalet serà el descobriment d’un joc de taula on els infants, per grups, participaran als reptes que els proposarà cada dia. Una de les particularitats dels jocs de taula és que demanen als infants, d’una forma lúdica, complir unes regles, esperar el seu torn, tenir paciència i a compartir amb la resta de jugadors i jugadores. També fomenten el treball en equip i milloren l’autoestima i confiança en si mateixes.
A l’inici de cada tarda, es llençaran els daus i aniran a parar a una casella que els indicarà quina activita s’haurà de fer aquell dia.
Un joc entre la màgia i la sort, on els infants aprendran a cooperar entre tots ells, amb l’objectiu d’anar avançant casella rere casella, fins arribar al final; reforçarem la cohesió entre tot el grup i amb els altres grups, i alhora servirà per treballar diferents aspectes mitjançant la varietat de proves, des d’una mirada engrescadora, dinàmica i de lleure.

*Un dia esporàdic té un cost de 5€. Si per qualsevol cosa, durant el casalet, es necessita fer ús del servei sense estar
apuntat, prèviament, no assegurem que hi hagi lloc.