Associació de famílies de l'Escola Anglesola

L’Ona i el Pau, els Gegantons

1r assaig

El diumenge 28 de novembre de 2022 al matí, tot i el fred i el vent, unes 20 famílies ens vam trobar al pati de l’escola en el 1r assaig obert dels Gegantons.

Va ser un matí molt divertit i compartit, on petits i també els grans vam poder trobar-nos i aprendre a ballar amb els Gegantons: en Pau i l’Ona.

La comissió de Gegantons va preparar alguns jocs i exercicis amb les cançons del Gegant de la Muntanya, del Jaume Ibars. Vam fer exercicis d’escalfament, per moure el cos i fer passar una mica el fred, també vam aprendre la importància de fer rotllanes, per a fer espai perquè els Gegants puguin ballar i l’Arnau de 6è i la seva mare, l’Elena, ens van ensenyar el Ball de la Creu, que van crear especialment per a la presentació dels Gegantons a la festa de presentació de l’1 d’octubre.

Ens trobarem de nou el diumenge 12 de desembre d’11:00h a 12:30 h, per a preparar l’actuació de l’Ona i el Pau i de la Colla Gegantera a l’activitat que la Comissió de Festes està preparant per a La Marató, el 18 de desembre.