Espai migdia – menjador

L’alumnat baixa al menjador per torns i dina amb els i les companyes sota la supervisió de les monitores de l’espai migdia. Durant l’estona del dinar, les monitores treballen amb els infants l’adquisició de bons hàbits i segueixen pautes per a què aprenguin a reconèixer el que és una dieta equilibrada i sana.

Les activitats de migdia guiades són propostes encaminades a conjugar el foment de l’activitat física, l’aprenentatge social i la creativitat. Estan programades i definides d’acord amb les línies establertes per l’escola. En el cas d’I3, després de dinar els infants fan la migdiada.

Per al curs 2024-25, l’acompanyament amb monitores i el menjar, cuinat en la pròpia cuina de l’escola, el farà La XupXup.

Equip de monitoratge:

I3: Eulàlia Cortés, Cristina Nicolás i Joana Pujol
I4: Mercè Royo i Jennifer Carcassona
I5: Aina Salinas i Max Cardós
1r: Irene Sánchez i Selma Garcia
2n: Paula Sánchez i Aleix Rodríguez
3r: Mariona Valls, Olivia Solé i Bru Carnicer
4t: Julieta Vallet, Marta Rivera i Martí Saldes
5è: Aimar Morales i Selma Carvalho
6è: Marta Luque

De 12:30 h a 14:30 h de dilluns a divendres.

Cost del servei
Enguany, l’import anual del servei s’abonarà en 9 pagaments prorratejats entre els mesos de setembre i maig. Segons els dies que se’n faci ús, La XupXup us farà arribar un correu amb l’import mensual a pagar.

Per exemple, en el cas que es faci ús del servei tot el curs i els 5 dies de la setmana, la quota mensual serà de 135,57 €/ mes.

Tot i així, us informem del preu per dia:

Preu servei fix:  6,87 €/ dia
Preu servei esporàdic: 7,56 €/ dia

Pagament

El servei es paga per avançat el dia 1 de cada mes.  Per exemple, el dia 1 d’octubre es giren els rebuts per les quotes d’octubre dels usuaris fixes, i per als dies esporàdics que ja estiguin inscrits. També es cobraran tots els dies esporàdics del mes anterior que no s’haguessin cobrat.

Modificacions del servei

Cal comunicar qualsevol canvi (de dies inscrits, baixa del servei, etc.), abans del dia 25 del mes anterior. La comunicació ha de ser sempre per escrit a l’adreça electrònica: anglesola@laxupxup.cat. Si la comunicació es fa després del dia 25, el canvi s’aplicarà un mes després.

Contacte
Per qualsevol tema relacionat amb el menjador us podeu adreçar a: anglesola@laxupxup.cat.

Cal avisar abans de les 9:30 h via correu electrònic a: anglesola@laxupxup.cat

Es consideren incidències:
– Dietes astringents.
– No assistència per malaltia o per altres motius.
– Ús esporàdic del servei de menjador.