Espai migdia – menjador

L’alumnat baixa al menjador per torns i dina amb els i les companyes sota la supervisió de les monitores de L’Esguard. Durant l’estona del dinar, les monitores treballen amb els nens i nenes l’adquisició de bons hàbits i segueixen pautes per a què aprenguin a reconèixer el que és una dieta equilibrada i sana.

Les activitats de migdia guiades són propostes encaminades a conjugar el foment de l’activitat física, l’aprenentatge social i la creativitat. Estan programades i definides d’acord amb les línies establertes per l’escola. En el cas d’I3, després de dinar els infants fan la migdiada.

Per al curs 2023-24, l’acompanyament amb monitores l’ofereix la cooperativa l’Esguard SCCL. i el menjar, cuinat en la pròpia cuina de l’escola, el fan les cuineres i cuiners de La Xup-Xup.

De 12:30h a 14:30h de dilluns a divendres.

Cost del servei
Preu servei fix: 6,54€/ dia
Preu servei esporàdic: 6,96€/ dia

Entre l’1 i el 5 de cada mes s’enviarà la prefactura al vostre correu electrònic amb el desglossament dels conceptes facturats. Si detecteu alguna incidència podeu enviar un correu  a anglesola@lesguardcoop.cat i demanar modificacions.

Entre el dia 7 i el 10 s’enviarà el rebut al banc i un cop enviat ja no es podrà modificar.

Per qualsevol tema relacionat amb el menjador us podeu adreçar a:

Pol Zanuy i Lafarga (coordinador)

c/ e: (anglesola@lesguardcoop.cat

telèfon 623 10 05 29

Monitoratge (data d’actualització: 15/02/2024)

I3A: Joana Pujol (referent) i Paula Sanchez (suport)

I3B: Queralt Camps (referent) i Mercè Royo (suport)

I4A: Aina Salinas

I4B: Marta Luque