Inici de curs 2023-2024

Festa Inici Curs 2023-24

Next slide

El 21 d’octubre de 2023 al matí vam celebrar la II Festa d’inici de curs que serveix per donar la benvinguda a les famílies d’I3.

Aquest any es va dissenyar una gimcana amb diferents proves per donar a conèixer l’AFA i les seves comissions. Per aquest motiu es va demanar la col·laboració de les altres comissions perquè cadascuna pensés una prova per donar a conèixer la seva comissió o que la identifiqués d’alguna manera.

Així doncs, les famílies quan arribaven se’ls donava un full amb el nom de totes les comissions i l’objectiu era que quan feien una prova se’ls donava una paraula i al final calia aconseguir desxifrar la frase amagada: “Entre tots fem AFA! Gràcies famílies!

Quines proves vam fer? A Espai migdia van haver de fer broquetes de fruita, a Gegantons havien de fer de geganters del Pau i l’Ona, a Revolta havien de fer un dibuix per una pancarta reivindicativa, a Extraescolars havien de passar d’un cantó a l’altre del rocòdrom, a Escola de famílies van estar jugant al twister, a Comunicació van recollir les respostes de les famílies a les preguntes que els plantejaven i a Festes s’havien de disfressar amb el material que se’ls proporcionava.

Abans d’acabar es va llegir el Manifest Jo també hi vull anar” per reclamar que el Decret d’inclusió es desplegui d’una vegada.

Si voleu llegir-lo el podeu trobar al web de l’Affac

Finalment per tancar la festa els Grallats d’Anglesola van tocar quatre cançons que van fer ballar els més animats.

I fins la propera festa que serà al desembre per recollir diners per la Marató de TV3.

Entre tots fem AFA! Gràcies famílies!!