Associació de famílies de l'Escola Anglesola

Extraescolars

Les activitats extraescolars són una oportunitat educativa: un espai per a què els infants s’empoderin i puguin aprofitar el seu potencial, les seves habilitats i desenvolupar-se tal i com són, amb el col·lectiu, aprofitant allò que més els agrada fer durant el seu temps lliure.

L’Esguard és la cooperativa que ofereix aquest servei i aquesta és la seva proposta. Des de l’Esguard, volem destacar la importància d’integrar les activitats extraescolars en la quotidianitat educativa i que aquestes siguin coherents amb l’escola, compartint una mirada de l’infant i una manera d’acompanyar respectuosa.

Horaris i espais

Les activitats es duen a terme en el recinte escolar de 16:00h a 17:00h a excepció de la piscina, que es realitza al centre esportiu Forus Les Corts de 16:30h a 17:15. Els infants que van a piscina són recollits i portats per monitors de l’Esguard.

Calendari de les activitats

Les activitats es duen a terme des de la primera setmana d’octubre a l’última de maig (a excepció de piscina que acaba al juny).