AFA

Benvinguts!

¡Bienvenidos! Welcome!  Bienvenue! Willkommen!  Benvenuto! Velkominn!  ようこそ!  欢迎!

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) és un espai on totes les mares i pares trobem una manera de participar directament en l’organització de l’escola.

Com qualsevol altra associació, pel que fa a l’organització, l’AFA s’estructura en una Junta Directiva – que es tria en l’assemblea de tots els seus socis i sòcies – i les diferents comissions de treball (link a pàgina de comissions).

Aquestes comissions estan formades per mares i pares que dediquem el nostre temps a col·laborar en diferents tasques. Cada aportació és importantíssima per petita que sigui.

A l’igual que l’escola, vam començar l’any 2017, així que estem creixent i aprenent com a entitat.

Quota d’alta socis AFA i renovació
Import: 35 € / família / any
·        Concepte: NOM i COGNOMS de  l’INFANT (en cas de germans, el nom de tots) + CURS 2020-21
·        Núm. Compte corrent: us el facilitem pels whatsapp de cada classe

Renovacions
No cal presentar cap paper; es ja mitjançant l’ingrés al compte corrent.

Noves altes
Especialment per les famílies de P3, si us voleu fer socis de l’AFA (no és obligatori) només cal omplir el formulari i fer el pagament.

Per qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres al correu electrònic: (posar e-mail)

Tots junts fem créixer l’escola i les nostres filles i fills.
Gràcies per col·laborar!