Ús del tovalló

L’Esguard diu:

El tovalló és un element important per a l’estona de migdia; és una eina que dona autonomia i facilitat en la higiene, així com una part de l’aprenentatge d’hàbits i rutines al menjador. Aquest treball és important fer-lo a totes les edats, des d’EI3 fins a 6è.

Per aquest motiu, entre els elements que us demanàvem a inici de curs hi havia un tovalló i una bosseta de roba on guardar-lo: Cada matí els infants trauran el tovalló i la seva bossa de la motxilla per guardar-lo al cistell dels tovallons; cada tarda els infants tornaran a posar el tovalló i la bossa a la motxilla per, si calgués, que el podeu rentar a casa i tornar-ne un de net.

A mesura que han anat passant els mesos hem vist com cada cop menys i menys infants porten el seu tovalló. Alhora, des del migdia cada cop hem tingut menys present aquest element i hem anat insistint menys.

Any nou, rutines noves! Aquest segon trimestre un dels objectius que tenim és tornar a donar al tovalló el protagonisme que es mereix, i necessitem la vostra col·laboració. És per això que us demanem a totes les famílies que no ho estigueu fent, que les vostres filles vinguin a l’escola amb un tovalló de roba i la seva bosseta.