Carnestoltes 2022

Omplin de PAC-MANS el Carenstoltes de Les Corts

El 26 de febrer d’enguany, famílies de l’AFA Anglesola hem participat de la Rua de Carnaval de les Corts. Ha estat el 3r any que hi participem i cal remarcar que, igual que creix l’escola, també creix la il·lusió i les ganes de participar en aquest acte festiu de barri.

Després de quatre divendres dedicats a pensar, dissenyar i elaborar les disfresses, el dissabte ens vam trobar prop de 40 famílies, d’entre 3 i 4 membres per família, disposats a passar una tarda ben divertida lluint-nos i fent-nos veure pel barri!

I aquest any ens vam fer veure i sentir, i tant!!  Ja que, a més del gran nombre de gent que érem, per primer cop s’unien a la comparsa l’Ona i el Pau, els gegantons de l’AFA Anglesola, i un grup de tabaleres i tabalers, nascut de l’extraescolar que fa 3 cursos que portem a terme!  Un èxit rotund veure ballar els gegantons i l’alegria que contagiaven, i com els nens i les nenes més grans de la comitiva gaudien de fer-los ballar, també!!  I un altre èxit rotund, veure com nenes i nens ben petits, de P5 a 2n, amb l’ajuda d’algun de 6è, s’organitzaven i tocaven amb un entusiasme i una seriositat impressionants…. tant feia si avançàvem a poc a poc… l’esforç d’aquestes tabaleres i tabalers feia goig de veure!!  Ah!!  I ja vam poder veure, també, algun pare i alguna mare engrescats a ajudar-los a omplir de més ritme les Corts!!!

Visca Carnestoltes!!

Però per si no us ho acabeu de creure…. mireu, mireu un recull de fotos de tots aquests dies!!!  IMPRESSIONANT!

Gràcies a totes les famílias per la il·lusió i la implicación!!

Entre totes creem comunitat!! Entre totes fem AFA!! Entre totes fem escola!!