Festa d’Hivern 2023

Festa d’Hivern – Curs 2023-24

Enguany hem celebrat la tercera edició de la Festa d’hivern d’Anglesola! Aquesta és una festa que ens agrada especialment perquè ens uneix a totes les famílies de l’escola per celebrar La Marató amb un to festiu i solidari.

Aquest any el mercat solidari estava ple a vessar de joguines i roba d’infants i adults que havien portat les famílies d’Anglesola els dies abans. I només començar la festa, ja es podia veure tot un batibull de pares i mares remenant entre les piles i bescanviant els “anglesolos”* per peces o jocs als quals podrien donar un segon ús, mentre els nens i nenes es dirigien al pintacares; als tallers nadalencs per a pintar pinyes o fer pompons; i a l’espectacle musical a càrrec d’un estimat pare de l’escola, el Jordi, que va fer ballar i cantar els nens i nenes, alegrant-nos el matí.

Després d’un matí ben divertit, vam fer la rifa de la superpanera, que va acabar a mans d’una família de primer, que va marxar encantada amb els galets de Nadal i vals per comprar llibres a El Gat Pelut, entre moltes altres sorpreses.

I per acabar de rematar la festa, ens va acompanyar l’Antonio, un estimat pare de l’escola, incondicional d’aquesta festa, que sempre ens fa viatjar a mons nous i desconeguts a través dels contes. Recordem amb especial il·lusió el llibre Allà on viuen els monstres, a través del qual vam viatjar allà on viuen els monstres per comprendre el que ens envolta. Els nens i nenes van quedar bocabadats amb les històries!

I al final de la festa, ve el recompte i estem contentes de compartir que aquesta és l’edició en què s’han recaptat més diners en la història de la Festa d’hivern. Entre tots i totes vam aconseguir recaptar per La Marató 541,20 euros. Aquests diners es destinaran a l’estudi i sensibilització sobre la salut sexual i reproductiva.

Si voleu saber més sobre La Marató d’aquest any 2023, visiteu: Salut sexual i reproductiva – La Marató 2023 (ccma.cat)

* Us preguntareu: què són els “anglesolos”? Doncs és la “moneda” que vam crear per la festa per recaptar els diners de La Marató. Aquesta moneda donava accés a totes les activitats infantils i a comprar al mercat.

Volem agrair la participació de les famílies que us vau unir a aquesta festa tan especial i, sobretot, a tots els voluntaris i voluntàries de l’AFA que ho van fer possible!

Entre tots fem AFA! Gràcies famílies!!