Crònica de la festa de fi de curs, la FestAFA

Preparats…, llestos…, ja!”  Amb una cursa es va donar per inaugurada la Festa de fi de curs 2023-24. Amb un recorregut de 270 m per carrers del voltant de l’escola, inclusiu en totes les categories, perquè a l’Anglesola “inclusivitat” no és només una paraula bonica sinó una realitat palpable!

Un cop acabada la cursa vam fer una (difícil) gigafoto de totes les corredores i corredors (fotògrafs fent equilibris sobre taules i cadires, “Mireu aquí! Digueu “Lluíiiiis”!), dels infants contents d’haver aconseguit acabar la cursa, alguns lesionats, alguns cansats, però tots feliços i contents amb el seu tall de síndria o grill de taronja (gràcies La XupXup!) regalimant entre els seus petits ditets.

Foto feta, obrim portes, tots al pati de dalt!

La Batukasola ens rep amb un concert de ritme, estrèpit i alegria. Ritmes que ens transporten, ritmes que ens fan moure el cos, aplaudiments i xiulets de celebració pels percussionistes, dirigits, pareu atenció: per dos nois amb una oïda musical i un ritme espectaculars! Bravo pels i les músics de l’escola, famílies i infants!

L’actuació de màgia del mag va fer les delícies de petits i grans. Abracadabra, on tinc el guant, soc un pallasso o soc un mag? Ara demana una ajudant! La Mariona com a aprenent de mag ho va fer genial. Tots col·laboràvem a dir les paraules màgiques i allà van passar coses extraordinàries!

Gràcies a la Comissió de festes i als voluntaris (imprescindibles sempre! bravo!) va haver-hi servei de barra tot el dia amb refrescos i pica-pica, i després d’un descans a l’hora de més calor la tarda es va animar amb el bingo musical. Fins i tot mestres hi van participar!

El gran èxit, però, va resultat ser el sopar. Enguany es va demanar portar plats per a compartir (amb premis a repartir!) i la convocatòria va tenir un gran seguiment! Hi va haver plats molt originals i típics de diferents països, va ser molt enriquidor. Gràcies a tothom! Ara bé… hi va haver un ball de taules i cadires d’un costat a l’altre que semblaven les proves d’una gimcana, i va tenir tant d’èxit la proposta que moltes mares i molts pares van haver de menjar a peu dret o asseguts per terra! L’any que ve direm que serà format cocktail i així no hi haurà sorpreses ni haurem de jugar al joc de les cadires 😉

La DJ ens va animar fins ben entrada la nit i molts no veien l’hora de marxar. Tocava recollir, però entre totes, ho podem fer tot. Vam ballar, vam xalar, vam xerrar, vam fer amics, juntes fem AFA i juntes fem escola.

Com anunciava el cartell… realment va ser… una FestaAFA, ai perdó, volíem dir UNA FESTASSA!