Associació de famílies de l'Escola Anglesola

Ús del pícnic

Els dies que l’escola organitza sortides de tot el dia, els infants que estiguin d’alta al menjador per a aquell dia en concret, disposaran del dinar de pícnic.

Què he de fer si vull dinar de pícnic els dies que les meves filles van d’excursió?

Una setmana abans del dia de l’excursió, l’escola us farà arribar la informació de la sortida amb la data, l’horari, l’activitat… A partir d’aquell moment ja podeu portar la carmanyola. Ha d’estar marcada amb el nom i el curs actual de l’infant.

Què he de fer si vull pícnic, però m’he oblidat de portar la carmanyola?

El matí anterior a l’excursió enviarem un correu a totes les famílies que no hagueu portat la carmanyola recordant-vos que l’heu de portar. La podreu entregar aquella mateixa tarda o l’endemà al matí abans de les 8:30 h.

Què he de fer si no vull fer ús del servei de pícnic durant tot el curs?

Escriure un correu a anglesola@laxupxup.cat abans del 30/09, informant del nom i curs de l’infant comunicant que no voleu fer ús del servei del pícnic durant tot el curs. En aquest cas, per als dies de pícnic se us generarà un descompte de la partida alimentària, que trobareu reflectit en el rebut següent. Aquelles famílies que us hagueu donat de baixa ja no rebreu el recordatori de la carmanyola el matí anterior a l’excursió.

Què he de fer si m’he donat de baixa esporàdicament i vull fer servir el servei de pícnic o si estic donat d’alta i esporàdicament no vull fer servir el servei de pícnic?

Enviar un correu a anglesola@laxupxup.cat informant-ho al màxim d’aviat possible per a facilitar la logística, ja queles comandes de cuina es fan amb una setmana d’antelació.

Quin és el menú els dies de pícnic?

El menú de les carmanyoles de pícnics serà:

• Pasta blanca  + croquetes de pollastre/ espinacs + bastonets de pastanaga + fruita

o bé:

• Arròs blanc + croquetes de pernil + bastonets de pastanaga + fruita.

Aquests menús es fan tenint en compte raons de seguretat alimentària i raons de transport i comoditat a l’hora de fer les sortides.

Recordeu portar la forquilla i un tovalló de casa si ho creieu convenient, així com l’ampolla d’aigua; d’aquesta manera reduirem el consum de material d’un sol ús.