Associació de famílies de l'Escola Anglesola

Benvolgudes famílies,

El passat dia 25 de juliol L’Esguard ens va informar que entrava en concurs de creditors i que no continuaran oferint els seus serveis el pròxim curs.

Des de la junta de l’AFA, comissions d’extraescolar i espai migdia, i l’equip directiu de l’escola ja estem treballant amb La XupXup (l’empresa que fins ara només gestionava el servei de cuina) per poder mantenir tots els serveis que oferia L’Esguard i que tot es pugui desenvolupar amb normalitat de cara al curs 2024-2025.

Dir-vos també que l’equip de monitoratge se subroga, per tant, si vol continuar el curs vinent a l’espai migdia, acollides i extraescolar podrà fer-ho. És un dret que tenen. Per tant, els nostres infants podran continuar ser acompanyats pels monitors/es que ja coneixen.

Pel que fa als preus de tots els serveis, com que ja estaven pactats, es mantindran com es van anunciar. A les extraescolars es donarà prioritat a tots aquells infants que se’ls va assignar una plaça, respectant l’ordre d’inscripció.

La propera setmana rebreu un nou correu i caldrà que feu de nou la inscripció al servei del migdia i a les acollides si voleu fer ús d’aquests serveis pel curs vinent, que gestionarà a partir de setembre La XupXup .
Us demanem la vostra col·laboració per tal de facilitar aquest procés a totes les parts implicades i restablir els serveis que oferim.

Si teniu qualsevol dubte o inquietud, estem a la vostra disposició, com sempre. Ens podeu escriure a: afa@escolaanglesola.cat.

Que gaudiu de l’estiu,
Juntes fem AFA!

La Junta

Aquí trobareu tota