4a Xocolatada Solidària

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

4a Xocolatada Solidària

26 26+02:00 març 26+02:00 2021

Benvolgudes famílies,

S’apropa la 4a Xocolatada Solidària pel càncer infantil organitzada per l’AFA de l’Escola Anglesola. És una activitat que organitzem des del primer any d’escola, amb la intenció de recaptar fons per a la investigació contra el càncer infantil i pel laboratori de l’Hospital Sant Joan de Déu.

Enguany, hem hagut de canviar el format, però igualment….

MUNTEM UN BON CACAU!!

…………..

QUAN? Divendres 26 de març (últim dia de trimestre)

…………..

ON? A l’espai de migdia, Cuina Justa canvia el postre del dia per un got de xocolata calenta per a totes les nenes i nens. ESPORÀDICS. Si les vostres filles i fills es quedaran a l’espai de migdia aquell dia per poder participar de la xocolatada, us preguem informeu a l’Esguard que fareu ús del servei de migdia el més aviat millor per ajudar-nos a l’organització.Si les vostres filles i fills NO es queden al migdia a l’escola, en marxar a les 12.30h, se’ls oferirà una galeta de xocolata/xocolatina.

Si aquest és el vostre cas, us preguem que ompliu el formulari següent, per ajudar-nos a l’organització.

COM HI PUC COL·LABORAR?

Troba la manera que et resulti més còmode:

1. De manera presencial, el mateix divendres vine a l’escola amb el teu donatiu. A les entrades principals de l’escola (Numància i Anglesola), hi trobaràs una guardiola on depositar-lo, de 8.45h a 9.15h; de 15.45h a 16.15h.
  2. Les nenes i nens d’acollida, podran aportar el seu donatiu, amb les monitores de l’espai.
  3. Fent un ingrés directament a la pàgina web de Chocolatada Solidaria, usant el codi d’inscripció de l’escola: 1639.
    EL TEU DONATIU, PER PETIT QUE SIGUI, SUMA!!!
  4. NOVETAT!!
  5. Us animeu a fer un dibuix, missatge… amb les vostres filles i fills, per totes les nenes i nens hospitalitzades a Sant Joan de Déu?

El mateix divendres, a l’espai migdia, les monitores recolliran tots aquests missatges i entre totes faran un mural xulíssim que portarem a l’Hospital.  Podeu fer arribar aquests missatges a les tutores o a les monitores.

Moltes gràcies per la vostra participació!!! Esperem que l’any que ve, puguem compartir la Xocolatada totes les famílies juntes!!!

COMISSIÓ DE FESTES – AFA ANGLESOLA

Mostra els detalls