Reunió preparació Carnaval
Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Reunió preparació Carnaval

28 28+02:00 gener 28+02:00 2022 @ 16:00 - 17:30

Bones famílies!! 📣📣

Sent conscients de la muntanya russa on som ara, des de la Comissió de festes volem ser optimistes i amb l’alegria q ens caracteritza pensar que al febrer…..arriba el CARNAVAL!!! 🎭🎉🎊

Com veníem fent abans q el covid ens aturés, enguany ens voldrem sumar a la rua de Carnaval del barri.

És per això q us volem convocar a una reunió presencial a l’escola, el DIVENDRES 28 a les 16h, per parlar del tema i definir disfressa ( ens quedaran dos divendres per fer-la i una per pensar el ball de la comparsa🤪💃🏽🕺🏿).

Les famílies interessades i q pugueu venir a la trobada, us demanaríem q penseu propostes i les porteu una mica dissenyades, per tal d’intentar ser més àgils! D’entrada no hi ha cap temàtica….O sigui q, endavant amb la imaginació!!! 🤡🧚🏽‍♂️

Gràcies per endavant i després d”aquest gener tan dur….LIEM-LA GROSSA ENTRE TOTES!!! 🥷🏽🦹🏽‍♀️🧙🏻‍♀️👯🏽‍♂️

NOTA: els qui no pugueu venir i vulgueu sumar-vos-hi més endavant, ens podeu fer arribar les propostes per e-mail a festes.afaanglesola@gmail.com i les compartirem el dia de la reunió (màxim dijous 27😉).

Mostra els detalls

Data: