Xerrada Lectoescriptura
Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Xerrada Lectoescriptura

20 20+02:00 setembre 20+02:00 2023 @ 16:30 - 19:30

Des de la Comissió de Famílies us volem proposar una xerrada – taller de lectoescriptura a càrrec de la Maria Castellana, formadora en lectoescriptura, educació viva i Escola de Bosc.

La xerrada és una introducció al procés d’aprendre a llegir i a escriure per tal de comprendre quins són els aspectes claus en cada etapa i de quina manera ho hem d’acompanyar, no només quan comencen a llegir o a escriure, sinó durant tot el procés. L’objectiu és que les famílies tinguem clar de quina manera podem recolzar aquest aprenentatge, quines coses són fonamentals i quines millor no fer perquè podrien generar bloquejos o ser contraproduents.

Ens parlarà de com generar una bona comprensió lectora i una bona expressió escrita, de quin paper té l’ortografia en aquest procés o perquè és tan important treballar el llenguatge oral. Ens explicarà com generar una bona base durant els primers anys per a què aprendre a llegir i a escriure sigui un èxit i un plaer, no un sobreesforç o una frustració. I ens donarà alguns recursos i idees que les famílies podem fer amb els infants a casa.

Mostra els detalls

Data: