Alta i renovacions sòcies AFA

Ja podeu donar-vos d’alta o renovar com a sòcies de l’AFA. La inscripció és familiar mitjançant aquest formulari. Teniu fins el dilluns 11 d’octubre. Fem escola!

Presentació dels Gegantons

Ja tenim a l’Ona i en Pau a punt per omplir de cultura popular l’escola i el barri. El proper divendres 1 d’octubre a les 16:30h es presentaran els nous gegants al pati de l’escola.

Reserva entrada aquí i no t’ho perdis! Aforament limitat

Activitats extraescolars: places ja assignades

La setmana del 27 de setembre rebrem un correu de l’Esguard indicant-nos a quines activitats extraescolars tenen plaça les nostres filles i fills. En alguns casos, ha estat necessari fer un sorteig. Rebrem, també, les instruccions per a cada activitat, com per exemple si cal dur material.

Beques MEC: sol·licituds fins el 30 de setembre

Ajuts per a l’alumnat amb necessitat específica de suport derivada de discapacitat, trastorn greu de conducta (inclòs TDAH) i altes capacitats.

Per a més informació, premeu aquí.

Activitats extraescolars:    inscripcions del 13 al 20 de setembre

Podeu fer les inscripcions omplint aquest formulari. L’inici de les activitats serà la setmana del 4 d’octubre i els infants de P3 començaran el mes de gener.

Podeu consultar aquí les activitats i la informació detallada.

Comencem el curs 2021/22! 🙂

El proper dilluns 13 de setembre s’inicia el curs escolar 2021/22. Totes les famílies hem rebut un correu de l’escola amb les indicacions i informació necessàries per començar.

Aquí podeu trobar tota la informació.

Inscripció oberta de menjador i acollida pel curs 2021/22

Del 19 de juliol al 31 de juliol s’obren les inscripcions del servei de menjador i acollides/racons.

Les famílies heu rebut un correu de l’Esguard SCCL amb tota la informació del procés d’inscripció, els preus i els horaris. Podeu consultar aquí la documentació.

Informe menjador
ancament curs 2020/21

Consulta aquí l’informe de menjador de tancament del curs 2020/21

Seleccionat el projecte!

El projecte “Recuperem per als vianants Europa – Anglesola – Numància” ha obtingut 792 vots i es podrà dur a terme la proposta presentada.

Moltes gràcies a totes i tots els que heu participat i heu votat!

DECIDIM.BARCELONA

Recuperem per als vianants Europa-Anglesola-Numància

Les famílies d’Anglesola, juntament amb les famílies de l’escola Bressol Xiroi, hem participat elaborant un projecte de peatonalització del carrer Anglesola i del d’Europa des de Numància fins a Gandesa. La proposta és crear un plaça, apte per al joc, amb menys fum i trànsit, i que potenciï el teixit social del barri.

Del 10 al 20 de juny podeu votar en aquest enllaç. Fem-ho possible!

Captura de pantalla 2021-06-18 a las 14.03.27

Assemblea ordinària (online)

El proper dijous 17 de juny a les 21:00h es convoca l’assemblea ordinària. Trobareu tota la informació al vostre correu electrònic.

Casalet d’estiu a l’escola

Comença l’estiu amb la jornada intensiva del 7 al 22 de juny, i des de l’Esguard hem organitzat un casalet de 14.30 a 16.00h per totes aquelles famílies que així ho necessitin.

Més informació aquí

Resultats del concurs del Logotip AFA-Anglesola

Una setmana i 61 vots després, ja tenim els resultats de les votacions – de la primera fase del concurs– del nou logotip de l’AFA. En la segona fase les comissions votaran pel seu logotip preferit!

Pots veure com van els resultats aquí

Vota el teu logotip!!

A partir del  10 de maig i fins el 17 d’aquest mes, ja pots votar el teu logotip preferit.

Participa!!

Xerrada de nutrició

Aquest dilluns 3 de maig a les 18h al nostre canal de youtube, la Marina Llobet, Dietista Nutricionista de l´Hospital Sant Joan de Déu. Durant la seva xerrada ens donarà valuosos consells per millorar l’alimentació dels nostres fills a l’escola i a casa.

Per conectar-te podeu premer aquí

CONCURS LOGOTIP DE L’AFA ANGLESOLA

Des de 19 d’abril, fins el proper 30 d’abril. Esperem la vostra participació, per tal que el concurs sigui el més divers i ric possible.

Consulteu les bases de participació aquí

Demanem actuacions urgents per pacificar els entorns

L’escola Anglesola a Beteve el 19/04/2020, premeu aquí per veure el video.

#RevoltaEscolar#ProtegimLesEscoles

PORTES OBERTES

El passat 1 de març es va fer la trobada virtual de portes obertes.

Podeu veure el vídeo aquí.